Integrált szállodai és vendéglátás rendszer kifejlesztése
INTEGRÁLT SZÁLLODAI ÉS VENDÉGLÁTÁS RENDSZER KIFEJLESZTÉSE
Jövőre minden hazai turisztikai szolgáltató számára is elérhetővé válik az egyedi fejlesztésű, innovatív magyar szállodai szoftver
2013.12.01
A Norta Kft. megkezdte az Új Széchenyi Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Program keretében meghirdetésre kerülő „Piacorientált kutatás-fejlesztési tevékenység támogatása” címen kiírt GOP-2011-1.1.1 kódszámú pályázati felhívásra benyújtott „Integrált szállodai és vendéglátás rendszer kifejlesztése" című nyertes projektjét. Az 581 005 431 Ft összköltségű fejlesztés megvalósításához összesen 288 592 290 Ft uniós támogatást ítéltek meg a Kft. részére.
A projekt keretében egy innovatív integrált szállodai és vendéglátási rendszer kifejlesztése valósul meg a hozzákapcsolódó hardver és szoftver elemekkel. A projekt összköltsége 581.005.431 Ft, amelyből 288 592 290 Ft támogatást nyert el a cég.
A magyar és az európai piacon határozott igény mutatkozik egy olyan integrált rendszer iránt, ami felesleges adatkezelés nélkül, teljes mértékben kezeli és összekapcsolja a szálloda, vendéglátás, valamint kapcsolódó üzletágaik teljes üzletmenetét. A Norta Kft. maga is dolgozik a vendéglátás, illetve a szállodaipar területén. A projekt célja, hogy egy olyan integrált, egyedi vendéglátói és szálloda szoftver jöjjön létre - kiegészítő újszerű hardver eszközökkel - amely a vendéglátást a minden napok során egyszerűbbé, kényelmesebbé tegye. Az új termékeknek köszönhetően a vendégek elégedettebbek lesznek, a rendszer működéséből elsősorban a folyamatok felgyorsulását, gördülékenyebbé válását érzékelik. A projektet idén szeptemberben kezdték meg, tervezett befejezése jövő nyár elejére várható, így már jövőre bárki számára megvásárolható lesz a magyar fejlesztésű, piaci igényekre alapozott szoftver.
A projekt tartalmaz a szakmában úttörő jellegű hardver- és szoftverfejlesztéseket, például: vezeték nélküli pincérhívó rendszer a rendelésfelvevő rendszerbe integrálva, interaktív információs oszlop, interaktív éttermi asztal, interaktív multiplatformos foglaláskezelő rendszer, interaktív IP televízió a szállodai szobákban, közmű és energiafogyasztás mérés és kalkuláció, étel kiszállítás automatikus útvonal tervező és navigátor, biometrikus dolgozó beléptető és munkaidő nyilvántartó, fényképes eszközleltár, RFID alapú beléptetés, azonosítás és fizetés, egykártya rendszer, biztonsági megfigyelő és jelzőrendszer integrálása.
Az igazi újdonság a fenti fejlesztéseken kívül a rendszer teljes körű integráltsága, ami kész információkkal látja el a menedzsmentet és a kalkuláció, valamint logisztika automatizálásával drasztikusan megnöveli a munkaszervezet hatékonyságát.
A rendszer hibatűrésének és rendelkezésre állásának a szálloda- és vendéglátó iparban óriási jelentősége van, hiszen az egységek általában 7/24-es üzemben működnek és a leállás, késlekedés nem csak elégedetlen vendéget, de azonnali és jövőbeni effektív bevételkiesést is eredményez. A piacon ma jelenlévő rendszereknek ez egy igen gyenge pontja.
A projekt során arra törekszünk, hogy a rendelkezésre állást a rendszer mindkét végén a maximumra növeljük. Ennek érdekében egyetlen dedikált szerver helyett cloud technológiát használunk, aminél hibatűrőbb architektúra jelenleg nem áll rendelkezésre.
A projekt teljes körű koordinálást a pályázatkészítéstől a fenntartási időszak végéig a Robex Projekt Kft. látja el, mint külső projektmenedzsment cég. A debreceni Kft. több sikeres pályázat lebonyolítását végezte már a Norta Kft. részére.
A cégről és a nyertes pályázatról bővebb információt az alábbi elérhetőségeken kaphatnak:
Tóth Angéla
marketing vezető, projekt koordinátor
Norta Kft.
Mobil: 06-20-429-5090
Email: marketing@funcenter.hu
Jövőre minden hazai turisztikai szolgáltató számára is elérhetővé válik az egyedi fejlesztésű, innovatív magyar szállodai szoftver
2013.12.01
A Norta Kft. megkezdte az Új Széchenyi Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Program keretében meghirdetésre kerülő „Piacorientált kutatás-fejlesztési tevékenység támogatása” címen kiírt GOP-2011-1.1.1 kódszámú pályázati felhívásra benyújtott „Integrált szállodai és vendéglátás rendszer kifejlesztése" című nyertes projektjét. Az 581 005 431 Ft összköltségű fejlesztés megvalósításához összesen 288 592 290 Ft uniós támogatást ítéltek meg a Kft. részére.
A projekt keretében egy innovatív integrált szállodai és vendéglátási rendszer kifejlesztése valósul meg a hozzákapcsolódó hardver és szoftver elemekkel. A projekt összköltsége 581.005.431 Ft, amelyből 288 592 290 Ft támogatást nyert el a cég.
A magyar és az európai piacon határozott igény mutatkozik egy olyan integrált rendszer iránt, ami felesleges adatkezelés nélkül, teljes mértékben kezeli és összekapcsolja a szálloda, vendéglátás, valamint kapcsolódó üzletágaik teljes üzletmenetét. A Norta Kft. maga is dolgozik a vendéglátás, illetve a szállodaipar területén. A projekt célja, hogy egy olyan integrált, egyedi vendéglátói és szálloda szoftver jöjjön létre - kiegészítő újszerű hardver eszközökkel - amely a vendéglátást a minden napok során egyszerűbbé, kényelmesebbé tegye. Az új termékeknek köszönhetően a vendégek elégedettebbek lesznek, a rendszer működéséből elsősorban a folyamatok felgyorsulását, gördülékenyebbé válását érzékelik. A projektet idén szeptemberben kezdték meg, tervezett befejezése jövő nyár elejére várható, így már jövőre bárki számára megvásárolható lesz a magyar fejlesztésű, piaci igényekre alapozott szoftver.
A projekt tartalmaz a szakmában úttörő jellegű hardver- és szoftverfejlesztéseket, például: vezeték nélküli pincérhívó rendszer a rendelésfelvevő rendszerbe integrálva, interaktív információs oszlop, interaktív éttermi asztal, interaktív multiplatformos foglaláskezelő rendszer, interaktív IP televízió a szállodai szobákban, közmű és energiafogyasztás mérés és kalkuláció, étel kiszállítás automatikus útvonal tervező és navigátor, biometrikus dolgozó beléptető és munkaidő nyilvántartó, fényképes eszközleltár, RFID alapú beléptetés, azonosítás és fizetés, egykártya rendszer, biztonsági megfigyelő és jelzőrendszer integrálása.
Az igazi újdonság a fenti fejlesztéseken kívül a rendszer teljes körű integráltsága, ami kész információkkal látja el a menedzsmentet és a kalkuláció, valamint logisztika automatizálásával drasztikusan megnöveli a munkaszervezet hatékonyságát.
A rendszer hibatűrésének és rendelkezésre állásának a szálloda- és vendéglátó iparban óriási jelentősége van, hiszen az egységek általában 7/24-es üzemben működnek és a leállás, késlekedés nem csak elégedetlen vendéget, de azonnali és jövőbeni effektív bevételkiesést is eredményez. A piacon ma jelenlévő rendszereknek ez egy igen gyenge pontja.
A projekt során arra törekszünk, hogy a rendelkezésre állást a rendszer mindkét végén a maximumra növeljük. Ennek érdekében egyetlen dedikált szerver helyett cloud technológiát használunk, aminél hibatűrőbb architektúra jelenleg nem áll rendelkezésre.
A projekt teljes körű koordinálást a pályázatkészítéstől a fenntartási időszak végéig a Robex Projekt Kft. látja el, mint külső projektmenedzsment cég. A debreceni Kft. több sikeres pályázat lebonyolítását végezte már a Norta Kft. részére.
A cégről és a nyertes pályázatról bővebb információt az alábbi elérhetőségeken kaphatnak:
Tóth Angéla
marketing vezető, projekt koordinátor
Norta Kft.
Mobil: 06-20-429-5090
Email: marketing@funcenter.hu